så fel man kan ha

dagen inleddes med ett efterlängtat biologiprov, det gick väl ganska bra hoppas jag, efter det blev det lite matte innan det var dags för lunch. efter lunchen presenterade 3.orna sina projektarbeten, och nu funderar man på att bli pokerproffs/spelberoende och antagligen förlora pengar på de.

efter skolan gick jag till gymmet tillsammans med albin för att sedan röra mig hemåt. väl hemma så somnade jag i soffan samtidigt som jag kollade på U-17 Em i fotboll, riktigt bra faktiskt.

Henke Larsson med i Em-truppen, spännande med en riktig vinnarskalle och det kan ju behövas.

fan va alla satsar då, ångrar att man inte gjorde det själv

losing

tjao

Kommentarer
Postat av: 1&2

gillar henke, grrr!!

2008-05-13 @ 23:19:47
URL: http://twelveboobies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0