vilse

ja som rubriken lyder så var man lite vilse idag, det var inte så att man inte hittade till skolan eller så utan jag var bara totalt borta. det är inte ofta man försöker med saker som till exempel att ställa saker på bord som inte finns, stänga av radioapparater som inte är på och så vidare. förutom detta så har dagen varit ganska skön. den inleddes med nationellt prov i spanska som inte gick så jättebra kanske menmen. sedan var det håltimme och jag försökte skriva lite på min essä. sedan var det lunch och idag serverades det grillkorv ute på gården där kolen glödde för full rulle, mycket gott. efter lunch var det matte och fysik i x-antal timmar och slutligen religion. drog till gymmet för att träna efter skolan. när jag kom hem tänkte jag kolla lite på tv för att sedan plugga. upptäckte dock några timmar senare att jag sovit bort en hel del av min pluggtid, men det behövdes.

kommit en bit med essän i alla fall, ska ju inte vara helt klar förän i morgon så tid finns det.

aja, ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0