you´re a loser

ahh äntligen är dagen här, dagen före dopparedan nästan i alla fall, i morgon är det nämligen nationellt prov i matte C. och jag var ironisk med det jag skrev. orkar inte plugga eller anstränga mig så jag får hoppas på att det är lätt, vilket det antagligen inte kommer vara. menmen  det är väl morgondagens bekymmer.

under dagen har jag annars haft nationellt prov i engelska och det var inte så kul att ha haft spanska precis innan, speciellt inte när man höll på att säga por i stället för for i första meningen. efter lunch var det labb, vår grupp var tydligen snabb även fast det gick grymt långsamt hur kommer det sig? haha. efter det var det matte och vi tilläts sitta ute i solen och jobba, för somliga blev det steka (jonas). efter det var det religion innan dagen var slut. efter skolans slut gick jag till gymmet för att träna innan jag slutligen åkte hem för att plugga men det blev inte så mycket av det heller kanske.

Schweiz kanske går ut som en vinnare, får gratulera i så fall;)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0