monday, bloody monday

jaha ny vecka igen då, idag var det skola där vi hade profil och fysik på schemat. efter skolan bjöd steffen med guldbyxorna på fika innan jag och anton gick till stallet för att gymma. efter gymmet gick vi och lämnade blod och tog återigen en fika. 

när jag kom hem så slog jag mig ner här vid datorn och började kolla på den gamla goda serien "en ängels tålamod" om någon minns den. senare i kväll/natt så är det final i Us open och jag kommer sitta som spikad framför tv:n.

tänk om man skulle kunna vara en superdiva, somliga tycker väl att man är det men inte jag. Dock skulle det nog kunna vara ganska skönt i vissa situationer. slippa bry sig om massa saker osv. men jag tror inte jag har hjärna eller hjärta för att bli så divig som krävs.


ciaobella

it felt like commin' home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0