så trist, fan

nu är det onsdag och jag känner mig inte direkt i toppform, svårt att sätta fingret på vad det är men känner mig trött osv. kanske på väg och bli sjuk. gick t.o.m och lade mig förhållande vis tidigt igår men det hjälpte inte tydligen. aja dagen inleddes i alla fall på gymmet, sedan samhällskunskap och matte för att sedan ta mig hemåt igen. väl hemma somnade jag.

igår så var det skola, efter den ett träningspass på gymmet innan det bar av hemåt. och senare vidare för innebandyträning. hämtade upp brorsan på vägen hem sedan avslutades kvällen framför tv:n och champions leuge. 

och så försvann ännu mer av lusten till att fortsätta:/

nu är det snart dags för kvällen CL-match.

och i helgen är det dags för dm.

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0