starkt

jaha en helg har hunnit passera och man har börjat en ny vecka. sov över hos jonas i fredags där även anton gjorde oss sällskap.

På lördagen drog jag med mig min bror till fyrishov för att kolla på innebandy och käka på stan. senare på kvällen drog jag till kim. Vi hyrde film och jag tillbringade natten hos honom.

söndagen tillbringades till stor del med kim men kvällskvisten tillsammans med linda, tv:n och en påse godis:).

måndag var det dags för skola och på kvällen blev det övningskörning.

Idag var det skola. Möte, ett av de viktigaste mötena på mycket länge, haha. sedan hem där jag somnade vid tv:n och senare åkte i väg på träning. Nu sitter man här.

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0