wild is the wind

dagara går, blir månad blir år, idag är det lill-lördag och sverige spelar vm-kval, ska man tippa på oavgjort kanske. aja dagen har inte varit något speciellt. började med gym innan skolan och sen samhälle och matte hanns med innan dagen var slut. nu sitter jag här och hoppas att jag inte blir allt för pank ikväll, tyvärr så blir man säkert det eftersom det är svårt att vinna pengar på spel. blir nog en skön kväll med lite poker kanske

igår så var det också skola men vi var lediga efter lunch så jag passade på att slänga in ett gympass innan det bar av hemåt för att äta och sedan åka i väg på innebandyträning. efter träning gick jag hem till mamma och kollade på Leo, Fares Fares kanske senaste film. en thrillerliknande film med många skådespelare från jallajalla. den var rätt hygglig faktiskt.



adios

lord knows I´ve tried

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0