det kan va kul ibland

då var det återigen måndag då, precis hemkommen från brorsan. har hjälpt honom med att bära tunga saker inför hans flytt och sedan övningskört. annars har dagen varit som vanligt med skola och gym.

igår spelades det match i heby. vi vann med 6-0 efter spel på en plan som var så hal att man kände sig som bambi på hal is. efter matchen satte jag mig och spelade lite guitar hero en liten stund innan E.T kom och hämtade detsamma efter lånet över natten.

lördagen inleddes med degning i sängen innan jag gick en sväng förbi mor. senare kom E.T och Falken på besök, det lirades guitar och fixades innan vi åkte ner mot centralare delar. det var kulturnatt och knökat på bussen hela vägen till stan men trycket lättade efter det. och det blev lite fest, jag blev nog kvällens linslus. (hatar kort). somliga kanske kryddade lite väl mycket som det sades, hehe.

på fredagen blev det film och pizzakväll hos anton, lyckades somna till senaste batman den här gången.


try to solve lifes mystery

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0