no matter what

jaha då var söndagen på väg mot sitt slut, sitter och väntar på att Us open i tennis ska dra igång, vilket inte verkar vilja ske:P idag har det varit träningsdag i Gottsundahallen. Med finslipning av detaljer och kebablunch på burger-inn. när jag kom hem så åkte jag nästan direkt vidare till studenternas med min far för att möta min storebror och titta på sirius andra halvlek.

igår så var jag till en början av dagen med anton. och sen bar det av hem till mamma där jag tog det lugnt vid tv:n.

i fredags var det people med aron och gusten som gällde, var trevligt även om jag inte gillar stället.
veckan har väl inte bjudit på några överraskningar direkt förutom att man nu skaffat gymkort igen.



ciaociao

you started something

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0